Posted in Наставни материјали за учитеље

Слика, слово, реч

Још један пример примене методе Марије Монтесори. Ученици који имају проблем са усвајањем слова, врло радо прихватају овај начин рада и веома су мотивисани, а резултати су заиста охрабрујући.

Дете прво изговара шта види на слици, затим одређује  којим словом почиње дата реч, а на крају чита.

Практични савети: сећи по линијама, да би се избегла опасност да се  деца повреде.  Пластифицирати материјал – дуже ће трајати. 🙂

Користи се овако (фотографије са семинара).

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s